פילאטיס עם מרינה

אני מאמינה בהתאמת השיטה למתרגלים, כך נשיג תוצאות טובות יותר ונשמור עליהן לאורך זמן.

תוכלו לרכוש מודעות ליציבה ותנועה נכונה, לשפר קואורדינציה וגמישות, לחזק ולחטב את הגוף ולהתמקד בהשגת היעדים שהצבנו לעצמנו. התוצאה – בריאות ואיכות חיים - שיפור יכולות הגוף, הרגשת קלילות, נינוחות וערנות.

מרינה עוסקת באופן מקצועי באמנויות התנועה מעל לעשור.


תחומי התמחות:
פילאטיס מכשירים - בוגרת סטודיו רעות ברנדס.
פילאטיס מזרן (קלאסי) - בוגרת סטודיו אורלי אורן.
פילאטיס לנשים בהריון ולאחר לידה - מרתה ענבר ואיילת נוימן זיו.
פילאטיס שיקומי כגון עקמת, רצפת אגן, שיקום היפרדות משרירי הבטן.
העשרה ב- אוסטאופורוזיס - Sonje Mayo.

ריצ’רד אורבך - מכשירים, מזרן והשתלמויות.


מרינה פעילה בתחום המחול, מורה לקראטה אוקינאווי ואשת מקצוע בתחום המחשבים.

אני מאמינה בעקרון "גוף ונפש כאחד". פילאטיס יעיל לשיקום הגוף ובנייתו ולאיזון גופני ומנטלי.

יש לו  ערך אסתטי ובריאותי ולמעשה פילאטיס מהווה דרך חיים.

פילאטיס אונליין

פילאטיס אצלך בבית.

שיעורי פילאטיס בזום מותאמים לך אישית או בקבוצות.

 

 

למה פילאטיס?

DSC_5676-1.jpg

גמישות

גמישות היא יכולות המפרקים והשרירים לנוע במלוא טווח התנועה ומבלי לגרום לכאב או לנזק. טווח התנועה משתנה מאדם לאדם. הגמישות מונעת ליקויי יציבות ושיפור בגמישות עשוי לסייע גם במישור זה. עוד תורמת הגמישות לתפקוד מערכת הנשימה, לבריאות עמוד השדרה ולמערכת העצבים, לפעילות המעיים ולהפחתת הצטברות פסולת במפרקים. הגמישות מהווה מרכיב חשוב בכושר גופני בכלל ובבריאותנו בפרט. שיפור בגמישות ישפר את הרגשתנו ואיכות חיינו.

 

DSC_5568-1.jpg

חיזוק הגוף

חיזוק שרירי הליבה וקבוצות השרירים בגוף חיוני למראה שלנו, לבריאותנו ולאיכות חיינו. שרירי הליבה מעורבים כמעט בכל פעולה שאנו עושים בחיי היום יום. הם פועלים במספר כיוונים ואחראים לאיזון התנועה ולייצוב הגב. רצף הפעולה, התזמון וחלוקת עומסים נכונה, חיוניים למניעת כאבים ונזקי גב ולתפקוד אופטימלי בכלל. לכן חיזוק שרירי הגוף ואיזון נכון, כל כך חשובים. חיזוק שרירי הליבה והגוף מתבצע בתרגול פילאטיס מכשירים ומזרן, עם וללא עזרים. פילאטיס מכשירים (Reformer, Cadillac, Wunda chair, Barre), עזרים שונים כגון פיטבול, חישוק (Majic), גומיות, משקולות, גליל, כדור קטן וכדומה. 

DSC_5719-1.jpg

איזון

איזון הוא מונח רחב הנוגע לממד הפיסי, הפיסיולוגי, הרגשי, המנטלי והרוחני.

תרגול נבון ומאוזן ישפר את הרגשתנו ויכולותינו באופן תקין ובריא.

על מערך התרגילים להיות יעיל, מאתגר ובטוח עם יכולת בקרה ואיזון המיוחדת לכל אדם.

מרינה יודעת להתאים את סוג התרגול ואת עוצמתו ליכולת האישית ולמטרות שהצבנו לעצמנו. הקשב שלך לעצמך חשוב בפילאטיס ובחיים בכלל.

פילאטיס עם מרינה היא דרך חיים נהדרת לשמור על הבריאות ואיזון פיסי ונפשי כאחד.

 

 

צור קשר

תל אביב

ז'בוטינסקי, סמוך לאבן גבירול

טלפון: 052-3301521

Success! Message received.